Güncel Sayı

Cilt: 12 Sayı: 2, 17.04.2021

Yıl: 2021

Makaleler

Araştırma Makalesi

3. Voices from the Frontliners: The Case of Motivations and Challenges of Mismatched Women Teachers in Public Secondary Schools
Doç. Dr. Elif Buğra KUZU DEMİR Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye 0000-0003-1779-5340
Eğitim, Öğretim Tasarımı
Prof. Dr. Abdullah KUZU ANTALYA AKEV ÜNİVERSİTESİ
Öğretim Tasarımı
Eğitim Programları ve Öğretim
Prof. Dr. Sengul Saime ANAGUN Eskisehir Osmangazi University
Veri Madenciliği ve Bilgi Keşfi, Eğitim
Eğitim, Yükseköğretim Çalışmaları
Prof. Dr. Adile Aşkım KURT Anadolu Üniversitesi
Eğitim, Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Prof. Dr. Franz BREUER University of Münster, Münster, GERMANY
Uygulamalı ve Gelişimsel Psikoloji
Serkan ÇANKAYA İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Öğretim Teknolojileri
Prof. Dr. Lynne SCHRUM Nova Southeastern University, Florida, USA
Eğitim
Prof. Dr. Serap ERDOĞAN ANADOLU UNIVERSITY
Okul Öncesi Eğitim
Doç. Dr. Yasemin ERGENEKON Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü
Eğitim
Doç. Dr. Elvan GÜNEL ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Eğitim